Tänapäeval kuuleme järjest rohkem enda ümber lauseid „Armasta end sellisena, nagu Sa oled!“ ja „Ole see, kes Sa oled!“. Siiski on üha enam ja enam inimesi kimpus kaaluprobleemiga ja seisavad dilemma ees: kas võtta salenemiseks midagi ette või mitte? Võiks ju ennast armastada sellisena, nagu oled, on ju teisi väärtusi peale välimuse, ent midagi siiski häirib. Tahaks nii väga kanda seda vörratut punast kleiti seal vaateaknal, kuid pole mõtet proovima minnagi – nagunii ei istu see seljas hästi… Mida teha?

Kui avastad end mõttelt, et miski Sind enda keha juures häirib, ning tahaksid selle muutmiseks midagi ette võtta, siis oled juba poolel teel võidule! Samas nõuab püsiva kaalulanguse saavutamine omajagu sihikindlat tegutsemist ning loomulikult tuleb sel teekonnal mõnikord ette ka kõrvaleastumisi. Ei tasu lootma jääda imejookidele ja -tablettidele, mis lubavad Su liiglopsakad ümbermöödud üleöö sulama panna. Sina oled see, kelle kätes on kehakaalu kahandamise töö ise ära teha. Siinjuures on väga palju kinni mõtlemises. Kas Sa suudad öelda „ei“ ahvatlevale tordiviilule? Jätta söömata magusalt lõhnava, koheva saiakese? Minna jooksma, ehkki tahaksid nii väga hoopis diivanil pikutades telekat vaadata? Raske on, ma tean. Seda teavad ja mõistavad kõik, kes on salenemise valikuga eales silmitsi seisnud.

Mida Sa arvad, milline aine maailmas tekitab suurimat sõltuvust? Ei, see ei ole igal aastal 5000 – 6000 inimest tappev kokaiin, ega ka heroiin, mis võtab endale umbes 12 000 ohvrit aastas. Selleks on hoopis suhkur, noppides enda saagiks igal aastal ligikaudu 25 000 ohvrit, nagu on näha David Wolfe’i avaldatud uuringutulemustest. Soovi korral saad nendega lähemalt tutvuda lingi https://www.davidwolfe.com/study-sugar-more-addictive-cocaine/ kaudu.

Oled Sinagi nende seas, kelle elu juhib suhkur sedavörd, et päevagi ei möödu ilma maiustusteta või ainuüksi mõte magusavabast toidumenüüst paneb šokolaaditahvlid peas ringi keerlema? Kui jah, siis siin on midagi Sinu jaoks: minu uus minikoolitus “Suhkru- ja magusasõltuvusest vabaks”. Registreerumislingi leiad: https://heidiplumberg.leadpages.co/koolitus-suhkrusoltuvusest-magusasoltuvusest-vabaks/.

Kui Sul on keeruline leida kaalu alandamiseks motivatsiooni, liitu mõne salenejate tugigrupiga või pühenda oma ettevõtmistesse sõber-sõbranna, kellega on tore koos trennis käia, jagada rõõmu edusammude üle ning olla teineteisele toeks hetkedel, mil kaalunumber jonnakalt langemast tõrgub. Miks mitte teha omavahel ka väikeseid innustavaid võistlusi – näiteks sõber, kes kaotab kuu aja jooksul vähem kaalu või vöökohalt sentimeetreid, teeb teisele tervisliku lõuna välja.

Samuti aitab motivatsioonipuudusest hästi üle saada iseendale 10-minuti-reegli seadmine. See tähendab, et kui Sa tunned, et täna kohe üldse ei viitsi trenni minna, siis lähed kohale kasvõi kümneks minutiks. Keskendu selle aja vältel korralikule harjutuste sooritamisele ning kui siis ikka veel madalseis kimbutab. lõpeta treening. On tõestatud, et tavaliselt läheb esimese kümne minutiga laiskus üle ja kui Sa oled ennast juba trenni kohale „vedanud“, siis oled seal lõpuni ning tunned saadud reipa enesetunde üle siirast heameelt!

Kõige olulisem on leida endale sobiv treeninguviis, mis on kooskõlas Sinu kehatüübi, tervisliku seisundi ning loomulikult eelistustega. Kui Sulle jooksmine ikka kuidagi ei meeldi, ära sunni end igal hommikul õue sörkima minema. Praegusel ajal leidub ääretult palju mitmekesiseid võimalusi, kuidas oma keha vormi viia: jõusaalitreeningud, erinevad tantsustiilid, jooga, võistluskunstid… Kindlasti leiad nende seast midagi just enda jaoks. Kui rühmatreeningus harjutamine Sinus erilist vaimustust ei ärata, vaata ringi Internetis – seal on hulgaliselt põnevaid treeningvideosid üleval. Või kui elad looduskaunis kohas, ühenda meeldiv kasulikuga ning naudi metsavaikust või merekohinat kepikõndi tehes. Valikuid on lõputult!

Mõistagi on hea meeles pidada, et enese liigutamine pole ainus, mis kaalulanguse puhul loeb. Öeldakse isegi, et treeningute osatähtsus salenemisel on 20% ning 80% võtab enda alla tervislik, tasakaalustatud ja mitmekülgne toitumine. Selle kohta oled kindasti ka juba uurinud, enne kui siia lugema potsatasid.

Kõige huvitavam on aga see, et saad kaalu langetada ka nii, et suunad oma alateadvuse sellele eesmärgile! See on uskumatu, aga kaal saab ka nii kiiresti langema hakata! Loe minu näidet siit kaalupäevikust https://heidiplumberg.leadpages.co/kaalupevik .

Sihiks seatud salenemise teelt kõrvale astumist tuleb aeg-ajalt ikka ette. Mõnel inimesel vähem, teisel rohkem. Võid kogeda paarinädalast motivatsioonilangust oma treeningurütmis. Või tabavad Sind kirglikud magusaisu hood ning näed šokolaaditorte isegi unes. Ole endaga leebe ning hoidu end tagant piitsutamast. Mõtle parem, mida see olukord Sulle öelda soovib? Annab Su keha Sulle näilise laiskusega märku, et ta vajab rohkem puhkust? Või otsib väljapääsu mõni vana hingevalu, mida magusaga vaigistada püüad? Mis täpselt on see, mis tõmbab Sind seatud eesmärgist eemale? Millised sügavale alateadvusse peitunud uskumused ja tupikusse jooksnud emotsioonid õhutavad Sind valitud rajalt maha astuma? Võta endale aega selguse saamiseks, kuid jälgi, et Sa ei libiseks tagasi kunagisse mugavustsooni, millest oled nii vapralt juba välja tulnud. Oma seisundi kaardistamiseks ning kaalulangust pidurdavate uskumuste muutmiseks saad tuge ja inspiratsiooni minu varasemast blogipostitusest “Elumuutev retk alateadvusesse”, mille juurde viiva lingi leiad siit: http://heidi.uskumused.ee/elumuutev-retk-alateadvusesse/. Niipea, kui tunned, et oled eneses taas rahu leidnud, püüa võimalikult kiiresti naasta liikumis- ja toitumisrutiini juurde, mis Sinu salenemist toetab, et tunda peagi jälle rõõmu reipamast enesetundest ja siredamast kehast.

“Aga milleks üldse kaalus alla võtta, kui kõik on juba niigi hästi? Kui olen tark ja osav? Kui mul on mees ja lapsed ja töö ja sõbrad ja ma elan täpselt sellist elu, nagu tahan? Kui tunnen end hinnatuna ja armastatuna just sellisena, nagu praegu olen?”, kuulen Sind küsimas. Tee seda iseenda ja oma tervise pärast, sest iga üleliigne kilo kehakaalu on tervele meie organismile suureks koormaks. Väärtusta ennast, oma keha, oma tervist, oma elu. Oled väärt parimat, mida elul Sulle on pakkuda. Keha on antud Sulle kui imeline vahend eluks siin Maa peal, hoia seda!

Jah, Sa oled ilus ja armastatud täpselt sellisena, nagu Sa oled. Meenuta seda endale igal hommikul vannitoapeeglisse vaadates. Ent kui Sa siiski otsustad salenemise teekonna ettevõtmise kasuks, seades eesmärgiks parema tervise või suurema rahulolu enda kehaga, siis tea, et on palju inimesi, kes Sulle siiralt pöialt hoiavad! Hulgaliselt toredaid mõttekaaslasi ja armastavat toetust leiad, liitudes Kiirelt Elu Muutvate Koolituste FB grupiga lingil https://www.facebook.com/groups/kiiremuutus.

Muide, kas tead, et kehakaalu on võimalik alandada ka täiesti ilma dieedi ja trennita? Minu maagilisele salenemise loole võid kaasa elada, laadides alla tasuta kaalupäeviku lingilt https://heidiplumberg.leadpages.co/kaalupevik/. Kui Sindki see teema köidab, hoia pilk peal minu tulevaste koolituste kaval!

Kõike ilusat soovides,
Heidi

Facebooki kommentaarid

  • Cheap air jordan 10 retro ovo for sale
  • best jordan shoes
  • new jordan shoes
  • jordan retro 12
  • air jordan 30
  • cheap jerseys for sale
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • wholesale nhl jerseys
  • buy cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • Wholesale Football Jerseys
  • cheap nfl Jerseys wholesale
  • jordan shoes online
  • womens jordans shoes
  • jordan air force 1
  • jordan 12 master
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • discount authentic jerseys
  • wholesale nfl jerseys
  • wholesale mlb jerseys
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • Wholesale nba jerseys
  • cheap jordans shoes
  • Cheap jordans 12 for sale
  • jordan sneakers for sale
  • jordans shoes
  • air jordan 8 chrome