Mis on ärevus? Sümptomid ja mõju Sinu elule

Mis on ärevus? Sümptomid ja mõju Sinu elule

Enamik inimesi tunnevad aeg-ajalt ärevust. On üsna tavaline tunda mõningast ärevust, kui on käsil stressirohked muutused, eriti kui neil on suur mõju Su edasisele elule. Me tunneme ärevust, kui oleme mures, pinges või hirmul – põhiliselt asjade pärast, mis hakkavad alles juhtuma või mida me kardame, et võivad tulevikus juhtuda. See on täiesti tavapärane reaktsioon, kui inimene tunneb end ohustatuna. Ärevust saab kogeda mõtlemise, tunnete ja füüsilise tunnetuse kaudu.

Väga tavaline on kogeda ärevust käsikäes erinevate muude vaimset tervist puudutavate probleemidega, nagu näiteks depressioon ja suitsiidsus. Kui Sul on nii ärevuse kui ka depressiooni sümptomid ning Sind ei saa otseselt liigitada ei ühele ega teisele poole, võidakse Sulle määrata hoopis ärevus ja depressiooni segahäire. Ärevust kogevad kõik natukene erinevalt. Võid kogeda mõningaid allpool loetletud sümptomitest ja samas võivad Sul olla ka ebamugavusi, mida siin ei ole üldse loetletudki.

  • Põletav tunne kõhus
  • Pearinglus või uimasus
  • Torkimistunne
  • Rahutu olek, ei suuda rahulikult istuda
  • Peavalu, seljavalu või mõni muu valu/torkiv tunne
  • Kiirenenud hingamine
  • Kiirenud, kloppiv või ebakorrapärane südametöö
  • Higistamine või kuumalained
  • Probleemid magamisega
  • Hammaste kiristamine, eriti öösiti
  • Iiveldus
  • Tualeti külastamine on muutunud oluliselt tihedamaks/harvemaks
  • Paanika atakid
  • Muutused Sinu seksuaalses käitumises

 

Kas Sul on põhjust muretseda oma ärevuse pärast? Ärevust loetakse tervislikuks probleemiks, kui see segab Sul elada täisväärtuslikku elu. Tegu on probleemiga, kui:

  • Sa tunned väga tugevat ärevust või see kestab pikalt
  • Sinu mured ja hirmud ei ole proportsioonis tegeliku olukorraga
  • Sa väldid hetki ja olukordi, mis põhjustavad Sulle ärevust
  • Kõik Su mured tunduvad äärmiselt murettekitavad või on neid lihtsalt raske kontrollida
  • Sa koged tihti ärevuse sümptomeid, mis võivad põhjustada ka paanikaatakke.
  • Sinu jaoks on raske elada oma igapäevast elu või teha asju, mis Sulle meeldivad
  • Sul on raske iseenda eest hoolitseda
  • Sul on raske säilitada töökohta
  • Sul on keeruline luua ja hoida suhteid
  • Sul on raske lihtsalt nautida vaba aega

 

Soovid vabaneda piinavast ärevusest? Uuri infot NPA meetodite kohta ja ole kursis tulevaste NPA nädalavahetustega http://www.npameetod.ee/ 

Loe ühe neiu imelist vabanemist 8 aastat painavast depressioonist ning luba ka oma ellu positiivsed muutused!

 

Uuri ka ärevuse eriliikide kohta http://heidi.uskumused.ee/arevushaire-liigid/

Algallikas.

 

Naudi oma elu, nüüd ja kohe!

Naudi oma elu, nüüd ja kohe!

Uskumused = energia = Sinu vibratsioon = Sinu mõttemallid = Sinu mindset = Sinu maailmapilt = Sinu reaalsus = Sinu sõnad.

 

Panin igale poole nende kõigi vahele võrdusmärgi. Sest see ongi sama asi.

 

Kõik, mida Sa enda kohta iseendale ja teistele räägid, on Sinu reaalsus, Sinu energia ja Sinu vibratsioon. Kõik, mida Sa teiste kohta räägid, on samuti Sinu reaalsus.

 

Kui oled sellest aru saanud, siis on vaja astuda veel paar väikest sammu. Olen ette valmistamas viiepäevast väljakutset, mis aitab Sul endas toimuvat rohkem märgata. Seni aga:

 

  1. Jälgi, kuidas Sa räägid. Mis Sinu suust välja tuleb, seda Sinu aju kuuleb ja arvab, et Sa räägid enda kohta. Nii et lõpeta liikluses inimeste sõimamine, kui üksi autos oled. Näiteks, kui kellelegi põrutad, et ”Täielik lammas!”, siis arvavad Sinu alateadvus ja meel, et Sa räägid endast. Hakka kõigest hästi rääkima ning räägi vaid sellest, mida soovid, et juhtuks. Ära ütle “Minuga läheb alati sitasti” – kas Sa tegelikult ka tahad seda? Ütle hoopis: “Mul läheb iga päev aina paremini!” Piisab, kui ütled seda endale mõttes näiteks hambaid pestes või lihtsalt siis, kui tundub õige öelda.

 

  1. Püüa hoida endas head tunnet. Kõige lihtsam on seda teha läbi tänulikkuse. Kui Sa praegu mu blogi loed, siis eeldan, et oled riides, Sul on katus pea kohal, Sinu kõht on täis ning Sul on arvuti ja internet! Kas tead, et kui Sul need asjad elus olemas on, kuulud Sa vaid 10% hulka maailma elanikkonnast, kes saab seda kõike endale võimaldada? Kas see pole piisav põhjus tänulik olla? Muidugi, jah! Lisaks eeldan, et Sul on korras silmanägemine ning Sa oskad lugeda ja kirjutada. Tõsi? Jee – kas tead, et mitte just paljudel ei ole sellist luksust? Sul veab, et Sul on olnud võimalus koolis käia ja õppida! Soovitan Sul võtta ühe kaustiku ja hakata iga päev kirja panema asju, mille eest Sa oled tänulik. Sul on silmanägemine? Keegi tõi Sulle šokolaadi? Üks kena mees ütles liftis “Tere!”? Palun pea tänulikkuse päevikut 30 päeva järjest ja kirjuta mulle, kuidas Sul on läinud, kui kuu aega läbi saab. Minu e-posti aadress on heidi.plumberg@gmail.com. Kui Sa selle ära teed, saadan Sulle ühe uue ülesande, mis aitab Sul järgneva 30 päeva jooksul veelgi paremas energias olla!

 

  1. Naerata! Tee asju, mis Sulle meeldivad. Mul on nimekiri, kus on kirjas asjad, mis tõstavad minu energiataset, mu vibratsiooni. Nende tegevuste hulgas on näiteks akrüülvärvidega maalimine, bodybalance, jalutamine männimetsas, kohvi nautimine, meresoolavann, kinoskäik, lemmiksaate vaatamine telekast, rannas käimine, raamatu lugemine jne jne. Tee palun endale samasugune nimekiri ja proovi iga päev vähemalt ühte asja teha! Alusta kohe, sest elu on puhas rõõm!

 

  1. Mõista, et ei ole olemas väljapääsmatuid olukordi. Alati leidub lahendus, olgugi, et Sa ise seda võib-olla mingil hetkel ei näe. Sa ei taha koolis või tööl käia, sest Sul on selleks omad teatud põhjused? Nagu ütlesin, on alati lahendus: vaheta kooli/tööd, mine koduõppele, tee oma firma jne. Võta paber ja kirjuta oma probleemid ü Luba käel lihtsalt kirjutada. Seejärel murra paber kokku või kui tahad, siis hävita ära, näiteks rebi väikesteks tükkideks või põleta kaminas. Nuta, kui vaja. Lase emotsioonidel minna. Seejärel kirjuta uus ja positiivne, end toetav jutt uue paberi peale. Kuidas Sa nüüd ennast tunned? Paremini, ma usun! Kas näed juba lahendust? Jah, näed! Kui tunned end halvemini, kui enne, siis palun kirjuta mulle.

 

Armastusega ja Sind toetav,

 

Heidi

 

  1. Vajuta paremal üleval nuppu BLOGI, et lugeda teisi kandeid.

Ja siin on tasuta e-raamat, kuidas oma elu muuta:  https://heidiplumberg.leadpages.co/kuidas-panna-alateadvus-enda-kasuks/.

  • Cheap air jordan 10 retro ovo for sale
  • best jordan shoes
  • new jordan shoes
  • jordan retro 12
  • air jordan 30
  • cheap jerseys for sale
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • wholesale nhl jerseys
  • buy cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • Wholesale Football Jerseys
  • cheap nfl Jerseys wholesale
  • jordan shoes online
  • womens jordans shoes
  • jordan air force 1
  • jordan 12 master
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • discount authentic jerseys
  • wholesale nfl jerseys
  • wholesale mlb jerseys
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • Wholesale nba jerseys
  • cheap jordans shoes
  • Cheap jordans 12 for sale
  • jordan sneakers for sale
  • jordans shoes
  • air jordan 8 chrome