Podcastid – miks neid kuulata?

Tänases postituses keskendun peamiselt sellele, miks ma nii-nii väga podcaste jumaldan! Ma olen juba ammu teiste inspireerivate inimeste podcaste kuulanud ja tuli endalgi see mõte. Miks mitte teha ka enda päris oma podcast?

Olen ju oma teekonnal kokku puutunud erinevate inimestega, aidanud neil oma elu paremuse poole pöörata ning kuulanud nende imelisi ja südantsoojendavaid edulugusid. Seetõttu otsustasin, et oleks aeg ka enda podcast avalikkuse ette tuua.

Podcastide juures on mõnus see, et need on Sul alati käepärast. Saad neid kuulata ükskõik, kus Sa ka parasjagu poleks. Mulle meeldis teiste podcaste kuulata näiteks trennis. See on eriti meeldiv, kui samal ajal rattaga sõites saad klapid kõrvas midagi asjalikku ning harvitat kuulata. Teine koht, kus ma alati podcaste kuulasin, on õues jalutades või aias askeldades. Suvel oli seda eriti meeldiv teha! Nüüd kui ilmad muutuvad ainad külmemaks, siis on hea ka õudsat meeleolu luua koduseinte vahel, panna mõned meeldivad küünlad põlema ning kuulata midagi head, mis paitaks kõrva peale rasket päeva!

Seega palun, kui Sul on vähegi aega ükskõik mis tegevuse juures, kasvõi nõusid pestes, siis kindlasti kuula. Podcastidele pääsed ligi siit:

SPOTIFY

APPLE PODCAST

Heidi

Kuidas Sa saaksid eemaldada enda sisemist okast?

Me kõik teame neid inimesi, kes on harmoonias ning nendest õhkub head energiat. Me võime mõelda, mis roosad prillid sellistel küll ees on, kes reaalset elu ei näe? Aga tegelik reaalsus on see, et me ise ju kujundame oma elu. Kui Sina valid kannatuste teekonna, siis see on SINU VALIK! Need inimesed, kes säravad ja on õnnelikud. Nad on valinud sellise elu, millest läbi voolata ja mille kulgu igal sammul täiel rinnal nautida.

Mida sellised inimesed teistmoodi teevad?

Kui midagi vajutab Sind. Vajutab ja surub ning Sul on raske. Inimesed jagunevad siin kaheks. Need, kes asuvad kohe tegelema selle raskusega. Mis mulle haiget teeb? Miks? Kuidas sellest vabaneda? Selles sorkimine teeb võib-olla veelgi rohkem haiget, aga olles asjad enda jaoks selgeks mõelnud, on ka vabaks lasta palju kergem. Sellised inimesed saavad oma valust ka kiiremini üle. Teist liiki inimesed on need, kes kannatavad küll, aga nad sulgevad selle kannatuse enda sisse. Ehk siis pigem väldivad seda. Teatud olukordades tuleb see uuesti esile. Korduvad mustrid suhetes, töö osas, perekonnas – nad ei ole sellega tegelenud, sest see on valus. Nad ei ole seda vabastanud, sest see toob valu uuesti esile.

Seega minu soovitus on ALATI asjaga tegeleda ning seejärel see vabaks lasta!

Seega soovitan Sul ära täita neli töölehte. Raha, armastuse, aja ja tervise kohta.

  1. Kui Sind huvitab armastus, siis see tööleht on kättesaadav siit: https://heidiplumberg.lpages.co/armastus/
  2. Kui Sind huvitab tervisega seotu, siis see tööleht on siin: https://heidiplumberg.lpages.co/tervis/
  3. Kui aeg on Sinu murekohaks, siis tööleht on leitav siit: https://heidiplumberg.lpages.co/aeg/
  4. Raha teema on olemas siin: https://heidiplumberg.lpages.co/raha-ja-kulluse-koolitus/

Heidi

Aeg – miks meist osad jõuavad rohkem kui teised?

kiirelt_elu_muutja_kalender_märkmik_2020_2021Meil kõigil on ühes päevas 24 tundi, kuid osad inimesed justkui jõuavad rohkem kui teised. Miks? See kõik algab planeerimisest. Kui suudad edukalt oma päeva planeerida ja JÄLGID oma plaani, siis jõuadki rohkem. Kui Sul on perekond ja lapsed, siis paratamatult on ÜLIOLULINE osav ajaplaneerimine. Kui soovid veel lisaks palgatööle hakata ettevõtet edasi arendama, siis pead olema 100% fokuseeritud ning kindel, mida teed, miks teed ja kuidas.

Õige päevaplaan sisaldab kõike, millal poodi, mida poest ostad, millal lastele järgi lähed, millal aja iseendale võtad. Mediteerimine igapäevaselt on väga oluline, kui soovid rahulikku meelt ja heas energias püsida. Kui pea laiali otsas ringi joosta, siis ei jõua tõepoolest midagi tehtud.

Seega näiteks mina jälgin alati oma päevaplaani. Kasutan Selleks Kiirelt Elu Muutja Kalender-Märkmikku, kuhu saan kellaajaliselt kõik kirja panna.

Paberile kõike kirja pannes, on meil need silma ees ning me ei unusta midagi ära. Suudame paremini fokuseerida olulisele ning jätta võib-olla tegemata need asjad, mis tekitavad asjatut rööprähklemist.

Selle jaoks, et mõista, millised on Sinu aja blokeeringud, olen teinud tasuta töölehe, kus saad kenasti kokku arvutada, kuidas Sul on ajaga. Tööleht on kättesaadav siit: https://heidiplumberg.lpages.co/aeg/

Heidi

Kas Sind huvitaks see, kuidas mõtlevad miljonärid?

Hei-hei!

Täna ma räägin Sulle veidikene rahast. Üldiselt on olnud kõige populaarsemad väljakutsed ja koolitused alati rahateemalised. Miks? Sest inimestel on raha alati liiga vähe. Isegi kui seda on piisavalt, on tunne, et tahaks rohkem ja vajaks rohem. Kui teenid hästi, siis ka kulud on suuremad, elustiil teine ja nii see läheb.

Kuidas siis olla rahulolev just praeguses hetkes sellises seisus nagu Sa parasjagu oled?

Kas oled mõelnud viimasel ajal, et sooviksid rohkem raha enda ellu? Kui oled endamisi arutlenud, et kust ja kuidas saaks rohkem teenida ja rohkem raha enda ellu tõmmata, siis soovitan Sul liituda uhiuue väljakutsega.

Kui Su rahaline seis ikka üldse ei rahulda Sind ja tõepoolest ei tunne, et elu voolaks nii nagu vaja, siis osale väljakutsel. Seekordne väljakutse on suunatud just miljonäride mõtteviiside saladuste avaldamisele. Õpid nende päevade jooksul, mil väljakutse aset leiab, kindlasti väga palju.

Räägin seal lähemalt, kuidas mõtlevad miljonärid. Meil kõigil on 24 tundi ööpäevas, kuidas siis osad on rikkamad kui teised? Kas nad on sündinud kuldlusikas suus? Oh ei, pigem see on mõttemustrite muutmine ja korralik töö endaga ning distsipliin. Elu peab mõnusalt voolama, aga selleks on vaja, et ka rahakanalid voolaks. Kuidas seda saavutada? Vot, sellest ma väljakutsel lähemalt räägingi!

Ära pikalt mõtle, vaid osale kindlasti: https://heidiplumberg.lpages.co/raha-vk-okt/

Nii et, näeme väljakutsel!

Heidi

Kuidas negatiivsel ajal hoida positiivset joont?

Tere, Sulle!

Me elame praegu ühiskonnas, kus pidevalt levitatakse hirmu. Uudiseid on täis hirmusõnumeid ja negatiivsust. Kuidas meie keha sellele vastu peaks pidama, kui pidevalt toidame seda halbade vibratsioonidega? Kas praegu üldse õnnestub elu elada nii nagu MEIE seda sooviks või peame tõesti jätkama sel tallatud hirmurajal?

Kui Sul on ärevust, depresiooni, paanikahoogusid või Sa tunned, kuidas järjest pimenev aeg Sind enda sügavasse ängistusse hakkab matma, siis ma ütlen Sulle…SEE ON VÕIMALIK! Jah, muutused Su elus on võimalikud!

Isegi praegusel ajal, kui muud ei kuule ega näe, kui vaid negatiivsust. Selleks olen kokku pannud kahepäevase ürituse. See toimub meie kõigi heaolu huvides Zoom keskkonnas, ehk siis saad mugavalt seda ükskõik KUST maailma otsast vaadata!

Miks see vajalik?

See on meie endi otsus, kui kaua me jaksame selle negatiivsusega võielda. Kui Sa ei taha, et Su elu oleks üks lõputu võistlus ja oled väsinud kogu aeg sellest, et pean NII palju energiat panema enda positiivsena hoidmisele ja kui tõesti tahad muutuseid, siis palun… ma väga ootan Sind koolitusele.

Need kaks päeva on elumuutvad. Ma ei räägi seda niisama, vaid mu koolitusi on võtnud nii-nii paljud erinevad inimesed ja ma olen lugenud tohutul hulgal edulugusid.

2 päeva täis enda avastamist, tervenemist ja kiireid püsivaid muutuseid!

17.-18.oktoobril 2020ESMAKORDSELT ZOOM VAHENDUSEL!

Kui Sul on selle ürituse kohta lisaküsimusi või midagi jäi selgusetuks, siis julgelt kirjuta ja uuri rohkem. Aitame Sind suurima hea meelega! tugi@uskumused.ee

Lisainfo ja registreerimine Alateadvuse üritusele SIIN.

Heidi

Õpi 8 lihtsat viisi, kuidas ise end tervendada

Õpi 8 lihtsat viisi, kuidas ise end tervendada

Septembris olen keskendunud palju enese tervendamise teemadele.  Täna tahan  jagada Sinuga 9 lihtsat viisi, kuidas alustada enese tervendamisega. Pikka juttu ei pea ja siit tulevad minu soovitused.

1. Usu, et tervenemine on võimalik!

Ise enda tervendamine algab just sellest, et usud ise, et tervenemine on võimalik. Kui oled oma uskumustes ja veendumustes kindel, et tervenemine ei ole võimalik, siis Sinu heaolu ei parane kunagi. Kui suudad enda uskumusi muuta just nii, et usud, et tervenemine on võimalik ka Sinu jaoks, saad pöörata oma fookuse just tervenemise protsessile.

2. Muutu igaveseks optimistiks!

Uuringud näitavad, et optimistlikud inimesed on palju tugevama immuunsussüsteemiga ning paranevad ja taastuvad vigastustest palju kiiremini kui negatiivse mõttemaailmaga inimesed. Ka positiivse mõtteviisiga inimesed kogevad palju vähem stressi ning neil on palju kõrgem pingetaluvus. Ka Sina saad hakata juba täna positiivsemalt mõtema ning leia igas päevas vähemalt üks positiivne sündmus või olukord ning ole alati tänulik.

3. Mõtle kord päevas mõnele naljakale situatsioonile oma elus!

Elus on tähtsal kohal nali ja naer. Õnnelikkus ja rahulolu. Õnnehormoone meie ajas toodab naer ja nali. Naer vabastab endrofiine meie ajus ning endrofiinid on justkui looduslik valuvaigisti sinu kehale. Naera terviseks!

4. Võta aega mediteerimiseks!

Iga päev peaksid võtma 15 minutit mediteerimiseks. Mediteerides võtad justkui aja maha, algab tervenemise, akude laadimine ning uskuge või mitte, aga mediteerides peatub vananemisprotsess. Leia endale see 15 minutit päevas.

5. Kujutle end ette pärast rasket trennitundi!

Kujuta ette, et oled teinud läbi väga intensiivse treeningu. Pärast treeningut algab lihastes kasvamise protsess ning tegelikult puhkab ka siis mentaalne pool.

6. Pea päevikut või tee journalingi!

Kirjutamise vägi on suur ja võimas. Kirjutamine ei ole mitte ainult üks suur ettevõtmine enesearenguks vaid kirjutamine käivitab tegelikult ka paranemisprotsesi.

7. Ava oma meel uuteks sõprussuheteks!

Inimesed, kel on palju häid ja erinevaid sõpru ja sõprussuhteid elavad kauem õnnelikku elu. Üksikud inimesed on tihti palju endasse tõmbunumad ning tervenemise protsessiga näevad nad rohkelt vaeva.

8. Peegelda teistele tervenemist!

Tänapäeval ei ole enam häbiasi rääkida nii vaimsest kui füüsilisest tervenemisest. Liigume hoopis ühiskonnas selles suunas, et samaväärselt oluline on ka vaimne tervis kui füüsiline tervis. Väga paljud inimesed murduvad, kuna nende vaimne tervis on nõrk. Aita märgata ja peegelda enda tervenemist ka teistega. Sa ei tea kunagi, kui oluliseks see võib see kujuneda.

Vaata ka tasuta webinari kordust “Sina juhid oma tervist” Siit: https://vimeo.com/460086472/94d01474bf

Kui Sulle pakub huvi kuidas end tervendada, siis kaalu liitumist ka #healingbalance membershipiga. Mida see endast kujutab, loe lähemalt siit: https://heidiplumberg.lpages.co/healing-balance/

 

Heidi

 

 

  • Cheap air jordan 10 retro ovo for sale
  • best jordan shoes
  • new jordan shoes
  • jordan retro 12
  • air jordan 30
  • cheap jerseys for sale
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • wholesale nhl jerseys
  • buy cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • Wholesale Football Jerseys
  • cheap nfl Jerseys wholesale
  • jordan shoes online
  • womens jordans shoes
  • jordan air force 1
  • jordan 12 master
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • discount authentic jerseys
  • wholesale nfl jerseys
  • wholesale mlb jerseys
  • cheap nfl jerseys
  • cheap nhl jerseys
  • Wholesale nba jerseys
  • cheap jordans shoes
  • Cheap jordans 12 for sale
  • jordan sneakers for sale
  • jordans shoes
  • air jordan 8 chrome